Naruto AU Roleplay Forum
 
HomePortalFAQSearchUsergroupsRegisterLog in
Welcome to Naruto Beginnings!
I hope you have fun here, jump in the chat!
The Assault on the Black Fortress begins on Monday the 15th of October, be ready!

Share | 
 

 The Struggle is Real.

Go down 
AuthorMessage
Aurielle
Admin
Aurielle

Posts : 10734
Join date : 2010-06-13
Age : 27
Location : Lost in time...I guess?

PostSubject: The Struggle is Real.   25th April 2014, 3:12 pm

Hey you'll notice I haven't been on the site in a bit, well my internet bill wasn't paid so >.> no internet or phone yay... not really anyways until it is paid I'll be well...going to random libraries or stuff so I have 30 min right now but yeah please guys take care of ish in my absence I'll be on long enough to post for the topic's where I'm already in but not long enough to do anything admin like until I get a stable connection or Alex pays the bill or I do...unlikely for the latter but the former it should be done before the month war haitus is up so yeah sorry guys.

***********************

Jax...Don't make me punch you in the face:
 
Back to top Go down
View user profile http://narutobeginnings.forumotion.com
Gorotsuki

Gorotsuki

Posts : 742
Join date : 2012-09-11
Age : 27
Location : o-o under your bed

PostSubject: Re: The Struggle is Real.   25th April 2014, 3:50 pm

It's all good vixie pixie, O: stay safe while you are away!

***********************
Reiver Ogura:
 
Back to top Go down
View user profile
Co

Co

Posts : 3145
Join date : 2011-11-02
Age : 85
Location : Australia

PostSubject: Re: The Struggle is Real.   26th April 2014, 7:13 am

"random libraries or stuff" means working hours. Working hours in NY means i'm not gonna see you until your triumphant return. So your gonna have to learn to survive without me annoying for a little while, that's unfortunate.

***********************
Neo:
 
Back to top Go down
View user profile
Meimu

Meimu

Posts : 2124
Join date : 2011-07-17
Age : 31

PostSubject: Re: The Struggle is Real.   26th April 2014, 10:57 am

WAIT A MIN....

.Tibo wrote:
i'm not gonna see you until your triumphant return



....Tibs isn't blind, black, and a coprophiliac.....my mind was just blown....ty for that one vixy....
Back to top Go down
View user profile
Aurielle
Admin
Aurielle

Posts : 10734
Join date : 2010-06-13
Age : 27
Location : Lost in time...I guess?

PostSubject: Re: The Struggle is Real.   30th April 2014, 7:22 pm

OKAY SO. Niggas are messaging me and crap. I have no internet. Divert all your questions and shit, to Zen or Rox..or Meim or whoever the fuck. I can't do shit. Sorry. I thought it would be fixed by now but it's not.

***********************

Jax...Don't make me punch you in the face:
 
Back to top Go down
View user profile http://narutobeginnings.forumotion.com
Gorotsuki

Gorotsuki

Posts : 742
Join date : 2012-09-11
Age : 27
Location : o-o under your bed

PostSubject: Re: The Struggle is Real.   30th April 2014, 8:20 pm

XD damn people are nuts, like i said vixie take your time

***********************
Reiver Ogura:
 
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Struggle is Real.   

Back to top Go down
 
The Struggle is Real.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» I understand Chelsea Hubble's real father is going to be a grandpa
» Luna Scamander
» Fuuinjutsu and Weapon sealing
» Susanoo, Utsu [Shantakai]
» My horses that need another player!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Naruto Beginnings :: Important Things :: Introductions and Farewells-
Jump to: